زنگ

زنگ هفته شورای آموزش و پرورش

زنگ هفته شورای آموزش و پرورش

فرماندار چرداول:  آینده کشور در دست دانش آموزان امروز است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول دوشنبه مورخ ۲۵ دی ماه زنگ شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان زنگ هفته شورای آموزش و پرورش در دبستان شهید نارنجی سرابله نواخته شد.

علی محمدی فرماندار چرداول به بیان نقش ارزنده آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ در توسعه کشور پرداخت و افزود توجه به آموزش و پرورش پیشرفت کشور را به همراه دارد.
فرماندار اظهار نمود تقویت پایه های کشور توسط مجموعه آموزش و پرورش انجام می شود و هر مسئولی آموزش را از این مجموعه مهم فرا گرفته است وی دانش آموزان امروز را مسئولان فردا دانست و افزود آینده کشور در دست دانش آموزان امروز است.

علی محمدی ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش در استان توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان چرداول را تبریک گفت و از مجموعه شورای آموزش و پرورش تشکر نمود.

شیرزادی نیا مدیر آموزش و پرورش چردول با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش ،به جایگاه مهم شوراها در آموزش و پرورش اشاره کرد و با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته از توجه فرماندار و  زحمات تمام اعضا که در راستای حمایت از برنامه های این مدیریت همکاری و حمایت داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

اجرای سرود ،طرح پرسش و اجرای مسابقه با موضوع شوراهای آموزش و پرورش و انشانویسی و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب بخشهایی از این مراسم بود.

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است