پیام

پیام فرماندار به مناسبت ۹ دی ماه

پیام فرماندار به مناسبت ۹ دی ماه

پیام فرماندار چرداول به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی

فرماندار چردول به مناسبت یوم الله ۹ دی پیام تبریک صادر کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّـهِ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّـهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
[سوره مبارکه انفال؛ آیه 39]

حماسه ۹ دی را می توان نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت همیشه در صحنه در جای جای ایران عزیز قلمداد نمود. ملتی بصیر و موقعیت شناس که حاضرند تا پای جان برای حفظ نظام و دفاع از اصول اسلام و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، امام و رهبری در هر زمان، مکان و شرایطی پای کار باشند.

پرواضح است که حضور ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال ۸۸ ضمن اینکه اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد، طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی در آن برهه‌ی زمانی را درهم پیچید.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، همه‌ی گروه‌ها و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان چرداول که خود از پیشگامان و پیشقراولان این صحنه سترگ بودند، را به حضور گسترده در مراسمات یوم‌الله نهم دی‌ماه دعوت می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان چردول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است