میز خدمت

میز خدمت در روستای گلمه بخش شباب

میز خدمت در روستای گلمه بخش شباب

حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان چرداول در روستای گلمه/قدرشناسی و تقدیر مردم از حضور مسئولان در روستا ...

فرماندار چرداول:
 مردمداری، مردم محوری و مردم یاری سه شاخصه یک مسئول متعهد در دولت کار و کرامت است/فلسفه حضور مسئولان در میان مردم رفع مشکلات آنان است 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، حجت‌الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهرستان به اتفاق علی محمدی فرماندار عصر امروز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در روستای گلمه از توابع بخش شباب، از نزدیک با مردم این روستا در یک فضای صمیمی به بحث و گفتگو پرداختند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از وحدت و برادری بین مردم روستای گلمه این همدلی را زمینه موفقیت در امور عنوان کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها و مناطق محروم توجه ویژه ای می شود و حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان یک حرکت پسندیده و نیکو است که منجر به رفع موانع پیش رو می شود.

در ادامه مهندس محمدی فرماندار چردول در این برنامه که بخشدار شباب و مدیران شهرستان وی را همراهی می کردند مردمداری، مردم محوری و مردم یاری را سه شاخصه مهم یک مسئول متعهد خواند و گفت: منشور اخلاقی دولت کار و کرامت برای مسئولان مردمداری است و میزان عملکرد موفق مسئولان بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها سنجیده می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم، اظهار داشت: فلسفه وجودی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است و در این مسیر بایست مدیران ما همیشه و در همه حال در دسترس مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مسائل مطرح شده توسط مردم، ضمن اینکه از مسئولان ذی ربط درخواست نمود که این موضوعات را در دستور کاری خود قرار دهند، اضافه کرد: هدف اصلی حضور مسئولان در روستا هم رفع مشکلات آنان است و قطعا موارد مطرح شده در دستور کار جدی مسولان شهرستان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم چند تن از معتمدان روستا ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولان در روستا، مسائلی در ارتباط با مشکل زمین، ساخت و ساز مسکن، طرح هادی، حوزه کشاورزی و ... را با مسئولان در میان گذاشتند. در ادامه بخشدار شباب، و مدیران راهداری، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، آبفا، جهادکشاورزی شهرستان ضمن ارائه گزارش به مردم، نسبت به سوالات و مسائل مطرح شده پاسخ دادند. در پایان محمدی فرماندار چردول ضمن صدور دستور بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مدیران ذی‌ربط، بر رفع موانع و حل مشکلات مردم روستا تاکید کرد. 

نکته جالب توجه در این دیدار مردمی قدرشناسی مردم روستای گلمه از امام جمعه و فرماندار چرداول و دیگر مسئولان به خاطر حضور در روستا بود. در این زمینه یکی از معتمدان روستا با عنوان این مطلب که این برای اولین بار است که امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولان اینچنین در میان مردم این روستا حاضر می شوند و با سعه صدر پای درد دل مردم می نشینند، به نمایندگی از مردم از اقدام مناسب مسئولان شهرستان تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان نماز مغرب و عشا در یک فضای معنوی و با حضور باشکوه مردم روستای گلمه و مسئولان شهرستان به امامت حاج آقای فریادی امام جمعه شهرستان چرداول برگزار شد.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است