مانور

مانور سراسری زلزله

مانور سراسری زلزله

برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس سطح شهرستان چرداول 

فرماندار چرداول:
 هدف از اجرای این مانور بالا بردن سطح آمادگی و ایمنی دانش آموزان در برابر زلزله است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول به مناسبت هشتم آذر ماه مانور سراسری زلزله و ایمنی امروز ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس چرداول با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

علی محمدی فرماندار چرداول پس از به صدا درآوردن زنگ زلزله و ایمنی در مدرسه شهید قیصربیگی در حاشیه این مانور با اشاره به برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس اظهار داشت: این مانور بطور همزمان در سراسر کشور با شعار "مدرسه ایمن - جامعه تاب آور" و با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی دانش آموزان برگزار می شود. 

وی در ادامه با عنوان این مطلب که زلزله یکی از حوادث و بلایای طبیعی است که هر ساله در جهان خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آورد، اظهار داشت: کشور ما هم به واسطه وجود گسل‌های فراوان از مناطق زلزله خیز در جهان بوده و در این راستا اجرای مانورها و اتخاذ رویکردهای مناسب در جهت کاهش خسارات و هزینه‌های جانی و مالی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گفتنی است که امروز به مناسبت هشتم آذر ماه مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در مدارس سطح شهرستان چرداول (بصورت نمادین در مدرسه شهید قیصربیگی شهر سرابله) با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد. در این مانور علاوه بر آموزش پناه گیری، خروج اضطراری، نحوه انتقال مصدومان، اطفای حریق و ... آموزش های لازم توسط تیم های تخصصی به دانش آموزان ارائه شد. 

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است