پیام

پیام فرماندار به مناسبت هفته بسیج

پیام فرماندار به مناسبت هفته بسیج

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت؛

به‌گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول  متن پیام به این شرح زیر است:

«بسیج، یعنی نیروی كارآمد كشور برای همه میدان‌ها»
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

اندیشه متعالی بسیج با نشأت از معارف اسلام، توسط بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و اکنون به عنوان یک فرهنگ پویا و جهان شمول، میان ملت‌های مظلوم برای مبارزه در مقابل استکبار جهانی در اقصی نقاط دنیا شناخته می‌شود و همواره در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، مایه سربلندی، و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است .
 بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. بسیج، مدرسه عشق و ایثار و دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.
 امروز بیش از پیش، نیازمند تفکر بسیجی هستیم؛ تفکری که مولد یک فرهنگ غنی است، فرهنگ ایثار و شهادت و ازخود گذشتگی باشد. بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و  صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

اینجانب به سهم خود فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم بسیجیان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون آنان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)از ایزد متعال خواستارم.

علی محمدی  فرماندار شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است