جلسه

جلسه با احزاب

جلسه با احزاب

در جنگ رسانه ای دشمن بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند ...

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در چرداول:
 انشاءالله با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت/ فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات اجرای مرّقانون است

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ با سفر به شهرستان چرداول در نشست مشترک اعضای هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه در عصری زندگی می کنم که زمان شکوفایی اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار داشت: تغییراتی که در نظام جهانی با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به وجود آمد و موجب گسترش نفوذ گفتمان جدیدی در عرصه‌ی جهانی شد، امروز این پرچم عزت و اقتدار به دست جانشین خلف و صالحش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی مفتخر به داشتن چنین رهبری فرزانه است که توانسته انقلاب و اسلام و نه فقط مردم ایران بلکه همه‌ی آزادگان و مسلمانان جهان را هدایت و رهبری کند تا امروز به عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه های بین المللی با عزت و سربلندی دارای جایگاه رفیعی باشیم.

حسنی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با امپراتوری دروغ رسانه ای تلاش می کنند با کم رنگ کردن دستاوردها بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند، بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد با برجسته نمودن مسایل کوچک، عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد و در اینجا تشریح اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: در نشست سران کشورهای عربی و اسلامی خبرنگاران مصری مطالب جالبی گفتند که در آن اشاره ای شده به این مطلب که تنها این ریاست جمهوری اسلامی ایران بود که در بین سران کشورهای عربی و اسلامی با قدرت از مردم فلسطین دفاع کرد و حامی پیام های خاصی بود و این ناشی از قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از دامنه نفوذ و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی بعنوان یک قدرت نوظهور در عرصه جهانی هراس دارد، ادامه داد: آنان ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و بسیاری از فشاها و تحریم ها را اعمال نمودند و با ابر رسانه هایی که در اختیار داشتند، نتوانستند در برابر عظمت ملت بزرگ ایران حرفی برای گفتن داشته باشند چراکه ایران اسلامی این مسیرهای پر پیچ و خم را به سلامت طی کرده و در حال صعود به قله های جهانی هست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص امید آفرینی در جامعه گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می فرمایند امید آفرینی کنید و به مردم امید دهید دلیل این است که معظم له آینده را به خوبی می بینند و اینکه به کجا در حال رفتن هستیم و چه مسیرهایی را طی کرده ایم را در نظر دارند.

وی در ادامه از تحقق شعائر اصلی انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج استقلال، اقتدار و قدرت است.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از زحمات فرماندار چرداول و مجموعه اعضای هیئت های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان گفت: انشاءالله با تلاش همه دست اندرکاران، انتخاباتی باشکوه در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیش رو خواهیم داشت.

وی در ادامه اجرای مرّقانون را فصل الخطاب در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار هست مجموعه اعضا و دست اندرکاران امر انتخابات با عمل به قانون و با بی طرفی کامل از کاندیداها عملکرد قانونمند خود را به نمایش بگذارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است