دیدار

دیدار با مردم بخش آسمان آباد

دیدار با مردم بخش آسمان آباد

✅فرماندار چرداول در جمع معتمدین و بزرگان بخش آسمان آباد:

❇️مردمی بودن مهمترین اولویت دولت سیزدهم جهت پیشبرد برنامه های دولت است.

علی محمدی فرماندار چرداول در آیین معرفی بخشدار جدید این بخش ودر جمع مردم و معتمدین وبزرگان گفت: تاسیس بخشداری آسمان اباد مطالبه ای بحق بود که در دولت سیزدهم(کار وکرامت) اتفاق افتاد و مردم این بخش به این مطالبه  خود پس از سالها انتظار رسیدند.
وی گفت: بخش آسمان اباد دارای ظرفیتها وپتانسیلهای مطلوبی است که این ظرفیتهای بالقوه با تلاش بخشدار جدید بالفعل خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از بخشدار مرکزی و سرپرست قبلی بخشداری آسمان آباد که در راستای توسعه و پیشرفت بخش آسمان آباد تلاش نموده اند گفت:
در حوزه توسعه عمران شهری و روستایی نگاه ویژه ای نسبت به آسمان آباد توسط مسولین است و در بیشتر مناطق این بخش امورات مختلف عمرانی انجام و یا در حال اجراست.
فرماندار چرداول گفت: امسال اعتبارات روستاها حدود ۳۵ میلیارد ریال بود که با پیگیری های مختلف و نظر مثبت استاندار محترم این اعتبار به ۱۳۵ میلیارد ریال افزایش یافت.
محمدی با اشاره به احداث شهرک صنعتی آسمان آباد گفت: با همراهی مردم خوب آسمان آباد و همکاری با دستگاههای مربوطه جهت اعطای زمین و احداث شهرک صنعتی ،  تحولی بزرگ از نظر اشتغال و تولید در این بخش اتفاق خواهد افتاد.
وی در پایان از مردم فهیم آسمان اباد خواست تا با همفکری و تعامل با بخشدار جدید در‌ راستای رشد و شکوفایی این بخش گام بردارند.
روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است