میز خدمت

میز خدمت در روستاها

میز خدمت در روستاها

⭕ گام دوم فرماندار چرداول در مسیر جهاد تبیین ...

[ جهاد تبیین بعنوان یکی از الزامات تحقق بیانیه «گام دوم» همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است و در این راستا هستند مسئولان متعهد و انقلابی که با عملکرد خوب خود در این مسیر مهم و راهبردی بعنوان یک فریضه‌ی فوری، قطعی و عینی گام برمی دارند که مصداق آن را می توان در برنامه‌های مردم محور فرماندار جهادی و سخت کوش این روزهای چرداول به نظاره نشست.]

امروز و به فاصله کمتر از یک ماه از حرکت انقلابی فرماندار چرداول در برگزاری نشست شورای اداری در محروم ترین نقطه شهرستان (شله‌کش در بخش زاگرس)، اینبار روستای سنگ سفید از توابع بخش شباب میزبان فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به همراه مدیرکل بنیاد مسکن بودند. 

امروز نیز دیدار با مردم مناطق محروم و روستایی و نشستن پای درد دل آنها در صدر برنامه های فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان چرداول بود. وی بعد از بازدید از روستاهای محروم بخش زاگرس به اتفاق مدیرکل بنیاد مسکن استان و اعضای شورای اداری شهرستان به روستای سنگ سفید در بخش شباب آمد و ضمن دیدار با مردم روستا، در یک فضای صمیمی از نزدیک در جریان خواسته ها و مطالبات آنها قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری مسائل و مشکلات آنها صادر نمود. 

فرماندار چرداول در این برنامه های خوب و مردم محور مسئولان را در دسترس مردم قرار می دهد و بصورت ماهیانه شورای اداری را در مناطق محروم و روستایی برگزار می کند تا علاوه بر ارتباط بی واسطه با ولی نعمتان خود، گره گشای مسائل و مشکلات آنها نیز باشند. حرکتی زیبنده و مردم پسند که علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان، موجب اطلاع رسانی سریع، صریح، شفاف و تبیین بی واسطه عملکرد، اقدامات و خدمات نظام و دولت در بین افکار عمومی می شود. 

مخلص کلام اینکه مادامی که دشمن با جنگ ترکیبی قصد دارد با فرافکنی و سیاه نمایی بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند، شاید اگر بتوان مصداقی عملی برای جهاد تبیین بعنوان یک راهبرد اساسی و مطمئن در تقابل با نقشه های شوم دشمنان عنوان کرد، آن حضور مداوم مسئولان در بین مردم به قصد شنیدن بی‌واسطه حرف آنان و پاسخگویی صریح و شفاف به خواسته ها و اقدام فوری و عینی در جهت رفع مشکلات انها باشد و امروز خوشبختانه این فرایند ارزشمند به همت فرماندار مردمی چرداول به شکل نیکویی در حال اجرا است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است