تقدیر

تقدیر مردم بخش زاگرس از فرماندار و سایر مسئولان

تقدیر مردم بخش زاگرس از فرماندار و سایر مسئولان

✅طی آیینی توسط بخشدار زاگرس و دهیاران این بخش ، از فرماندار چرداول ،مدیرکل  بنیاد مسکن استان ،معاون بنیاد مسکن،رییس بنیاد مسکن شهرستان در راستای بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش زاگرس با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
محمدی فرماندار چرداول در حاشیه این آیین گفت:
بنیاد مسکن با تلاش شبانه روزی با همکاری بخشداریها و دهیاریها اقدامات بسیار ارزنده ای در روستاها انجام داده است که سزاوار تقدیر است.
وی گفت: بخش زاگرس بیشترین روستاهای شهرستان را ازآن خود دارد که بخشی از این روستاها به علت عدم احداث سد سازبن در گذشته سالها از خدمات عمرانی محروم بوده اند و اکنون عمران و آبادانی این روستاها در دستور کار و در حال اجراست.
وی گفت: بخش زاگرس دارای قابلیتهای زیادی در حوزه های مختلف است و پتانسیلهایی ارزنده  برای توسعه همه جانبه دارد که این مهم دست یافتنی میباشد و با همت مسولین این قابلیتها تحقق خواهد یافت.
محمدی افزود: برپایی میز خدمت در روستاها از برنامه های فرمانداری شهرستان هست که با حضور مسولین و مدیران کل استان سعی میشود بیشتر مشکلات در این برنامه پیگیری و حل وفصل شود.
وی افزود:در بیشتر روستاهای شهرستان عمران و آبادانی و بهسازی معابر بصورت کامل انجام گردیده است و همین نشان از توجه مسولین و دولت سیزدهم (کار وکرامت) به روستاییان پرتلاش دارد.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است