جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

محمدی فرماندار چرداول در جلسه شورای اداری تاکید کرد:
✅مدیران در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو باشند.

فرماندار چرداول گفت:خبرنگاران در رسانه های مختلف انعکاس دهنده مطالبات مردم هستند و در این حیطه مدیران باید در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو بوده و در قبال کارکرد خودشان هم گزارش عملکرد داشته باشند.
وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان و تلاش رسانه های معاند برای کمرنگ کردن حضور گسترده مردم گفت: امروز ایران اسلامی به اشکال گوناگون مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته و اگر در تولید اخبار و انعکاس خدمات نظام ضعیف عمل شود باید منتظر سو استفاده دشمن و انتشار اخبار ناصحیح از رسانه‌های بیگانه در جهت تضعیف نظام باشیم.
وی لازمه توسعه یک جامعه را اطلاع رسانی صحیح و انتشار دستاوردها بیان کرد و گفت: مهمترین خطری که در این ایام یک جامعه را تهدید می‌کند بی اثر کردن خدمات دولت در جامعه است و  و اگر در جامعه به نحو‌مطلوب خدمات نظام منعکس نشود دشمن به راحتی برنامه خود را عملیاتی می‌کند.

فرماندار چرداول با تاکید بر اینکه اهتمام دولت برای توسعه همه جانبه شهرها و نقاط مختلف کشور است گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم کار وکرامت تمام هم و غم ریاست محترم جمهور و مدیران امید آفرینی و جذب اعتماد عمومی مردم است و این مهم جز با همکاری رسانه‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار چرداول از مدیران شهرستانی خواست که بصورت میدانی ضمن ارتباط مستقیم با مردم در روستاها،دهستانها وبخش ها حضور داشته باشند.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است