جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

✅محمدی فرماندار چرداول در جلسه اداری شهرستان:

 مدیران باید جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و با تاسی از سیاست‌ها و رویکردهای دولت برای ارایه خدمات صادقانه پای کار باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول ؛علی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول اظهارداشت : نعمت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار با ارزش است و باید شکرگذار خداوند بود که فرصت خدمتگزاری به مردم فراهم می شود.
وی گفت: شاخصه دولت، روحیه جهادی و انقلابی با رویکرد مردم و ارزشهای  دفاع مقدس است که اگر حاکم شود مشکلات حل و فصل می شوند. وی با تاکید بر اینکه مدیران عملکرد دستگاهی خود را به صورت واقعی به مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود:حضور در بین مردم و بررسی مشکلات و نیازمندی‌ها در باید در اولویت مسولین باشد.
فرماندار چرداول خواستار احصای طرح‌ها و پروژه‌های وتامین اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و ادامه داد: مدیران بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت کامل داشته باشند و گزارش لازم را  از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط بصورت مداوم به فرمانداری ارسال کنند.وی افزود:مدیران دستگاه‌های اجرایی  باید جهت جذب اعتبارات دستگاه مربوطه پیگیر باشند.
فرماندار چرداول همچنین از خدمات ارزنده بنیاد مسکن در راستای بهسازی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان تقدیر نمود.
تسریع در اعطای تسهیلات ازدواج و ناباروری،وضعیت بیمه دارو در داروخانه شباب،افزایش سوخت تراکتورداران،کمبود پزشک در شهرستان،وضعیت طرح ها و پروژه های در حال ساخت،انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است