جلسه شورای فرهنگ عمومی

جلسه شورای فرهنگ عمومی

جلسه شورای فرهنگ عمومی

محمدی فرماندار چرداول در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان؛

✅نهادینه نمودن فرهنگ در جامعه ما دارای ضعفهایی است که متولیان امر باید این ضعفها را به نقطه قوت مبدل کنند.

❇️علی محمدی فرماندار چرداول در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک روز فرهنگ عمومی و تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبانماه گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه در صدد هستند تا از راه جنگ نرم و هدف قرار دادن فرهنگهای اصیل ایرانی و اسلامی ما ،فرهنگ غرب را بر جوانان و‌نوجوانان ما غلبه کنند که در این راستا میطلبد با ترویج و توسعه فرهنگهای مختلف اسلامی ،ایرانی به مثابه سپری محکم در مقابل این هجمه ها بایستیم.
محمدی در ادامه افزود: مسولیت پذیری نهادهای فرهنگی مختلف از جمله اداره ارشاد و اداره تبلیغات اسلامی در راه نهادینه نمودن فرهنگ اسلامی بسیار تاثیرگذار است که در این راه باید این نهادها تلاش خودرا بیشتر جلوه دهند.
وی همچنین با اشاره به نقش خانواده ها در تقویت فرهنگ گفت: همیشه بنیان خانواده و تحکیم آن بسیاری از آسیبهای اجتماعی و مشکلات فرهنگی را خنثی کرده و شاید خانواده موثرترین پایگاه فرهنگی جهت توسعه فرهنگ باشد.
محمدی فرماندار چرداول تصریح کرد: گسیل نوجوانان به سمت وسوی کتاب و مطالعه میتواند از شکل گیری بسیاری از آسیبهای اجتماعی و ارتقا سطح فرهنگ کمک کندکه در این راستا توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از ضروریات است.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است