پیام

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار چرداول در قدردانی از مردم

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار چرداول در قدردانی از مردم

پیام تقدیر و تشکر مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان چرداول از حضور باشکوه مردم در مراسم ۱۳ آبان‌ماه؛

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن فریادی و علی  محمدی  در پیامی مشترک از حضور پرشور آحاد مختلف مردم شریف و ولایتمدار چرداول در راهپیمایی سیزده آبان سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر نمودند.
  
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز مردم  شهرستان چرداول همراه و همپا با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ و مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان، حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در دیار فاتحان میمک و دروازه عتبات عالیات خلق کردند.

شما مردم در این برهه حساس که دشمن به زعم باطل خود، با تشدید هجوم به  غزه و رقم زدن صحنه‌های دلخراش از به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از مردم مظلوم غزه، سعی در کمرنگ نمودن پشتوانه‌های مردمی جبهه مقاومت داشت، با حضوری وحدت‌بخش و حماسی در این راهپیمایی ضد استکباری، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اسرائیل بر مواضع اصولی خود مهر تایید مجدد زده و پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بستید.

اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار  شهرستان چرداول و اهالی بخش های: زاگرس،شباب، مرکزی ،آسمان آباد  و شهر سرابله در راهپیمایی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقدیر و تشکر نموده، عزت، عظمت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی امام جمعه شهرستان چرداول
علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است