پیام

پیام فرماندار به مناسبت ۱۳ آبان

پیام فرماندار به مناسبت ۱۳ آبان

✍️ پیام فرماندار چرداول به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموزان و مبارزه با استکبار جهانی

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، متن پیام مهندس علی محمدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ آبان بعنوان روز دانش آموز و نماد استکبار ستیزی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت بزرگ ایران با استبداد و استکبار جهانی است. 

۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم و تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت ۵۶ دانش آموز در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در مبارزه با رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

دانش آموزان همواره در ادوار مختلف تاریخ پرشکوه ایران اسلامی چه در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و امروز در عرصه علم و دانش اندوزی در خط مقدم نبرد با دشمن هستند و در این میان توجه به روند درست تعلیم و تربیت در نظام آموزشی می تواند تقویت کننده یک سنگر مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی استکبار جهانی باشد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و تبریک روز دانش آموز، از آحاد مختلف مردم شهید پرور شهرستان چرداول دعوت می کنم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان جنایات آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونسیتی در نسل کشی مردم غزه در این روز که نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است را محکوم کنند. امیدواریم همانطور که خداوند قادر متعال در قرآن کریم وعده داده است؛ «باطل نابود شدنی است» به زودی شاهد اضمحلال استکبار جهانی و فروپاشی رژیم کودک کش اسرائیل از صحنه روزگار باشیم.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است