تجلیل

تجلیل از فعالان حوزه پدافند

تجلیل از فعالان حوزه پدافند

⭕ تجلیل از فعالان حوزه پدافند غیرعامل در شهرستان چرداول

فرماندار چرداول در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان:
✔️ دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل باید نصب العین همه مدیران شود/خدمت صادقانه مدیران و رضایت مندی مردم و مشارکت آنان در امور سه مولفه مهم پدافند غیرعامل در ادارات است/برگزار بیش از ۵۰ برنامه متنوع در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان چرداول 

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول مهندس علی محمدی روز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل که به مناسبت نکوداشت این حوزه برگزار شد با اشاره به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی در ادامه بر ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل در ادارات تاکید کرد و از سه مقوله مهم در این زمینه گفت و تصریح نمود: خدمت صادقانه مدیران، رضایت مندی مردم  و مشارکت مردم در امور سه مولفه مهم پدافند غیرعامل در ادارات است که بایست بعنوان راهبرد اصلی مسئولان شهرستان مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

فرماندار چرداول در ادامه از مردم بعنوان رکن اصلی اقتدار ملی یاد کرد و گفت: در هرکاری که مردم پای کار بوده اند ما موفق شده ایم و در عرصه پدافند غیرعامل مردم محوری مسئولان یک سلاح برنده در مقابل تهدیدات دشمن قلمداد می شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل در ادامه از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: در این هفته غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کلاس های آموزشی عمومی و تخصصی، برگزار نمایشگاه‌های پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان، برگزار رزمایش و مانورهای مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی، امداد و نجات و ترکیبی، برگزاری نشست پدافند غیرعامل در مرکز شهرستان و مراکز بخش ها و ادارات عضو، بازدید از ادارات، تجلیل از فعالان حوزه پدافند غیرعامل در شهرستان، تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی در سطح شهرها و روستاها و ... ازجمله برنامه هایی بود که در هفته پدافند غیرعامل با شکوه خاصی در شهرستان چرداول برگزار شد.

گفتنی است در پایان این نشست از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و رئیس اداره اطلاعات شهرستان به خاطر مجموعه تلاش ها و اقدامات یک سال گذشته در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل بعمل آمد.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است