رزمایش

برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل

برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل

⭕ برگزار رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در چرداول ...

فرماندار چرداول:
✔️ هدف از اجرای مانور در حوزه پدافند غیرعامل ارتقای سطح آمادگی دفاعی در برابر تهدیدهای دشمن ساز است

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول مهندس علی محمدی روز دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ در حاشیه رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل که در فرمانداری چرداول برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل بر اجرای رزمایش‌ و مانورهای تخصصی در این حوزه کرد و گفت: امروز در راستای ارتقای سطح آمادگی دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن ساز رزمایش ترکیبی امنیتی و امداد و نجات با محوریت فرمانداری و مشارکت سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، واحد آتش نشانی برگزار شد.

فرماندار چرداول در ادامه سطح آمادگی دفاعی در این مانور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این رزمایش بر اساس یک سناریو از پیش تعیین شده و برای شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوزه دفاعی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی فرمانداری شهرستان چرداول در ادامه از اجرای بیش از ۵۰ برنامه در حوزه پدافند غیرعامل در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: این برنامه ها در سطح شهرها و روستاها با محوریت فرمانداری و مشارکت دستگاه های مختلف و در جهت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد. 

وی افزود: این برنامه ها شامل نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس، برگزار دوره های آموزشی، برگزاری نمایشگاه های پدافند غیرعامل در سطح مدارس، اجرای مانور در حوزه مختلف، برگزاری نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان و بخش ها، بازدید تیم رصد و پایش از ادارات و زیرساخت‌های شهرستان و ... تجلیل از فعالان حوزه پدافند غیرعامل بود.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است