دیدار

ارائه گزارش

ارائه گزارش

محمدی فرماندار چرداول ؛
✅در دولت سیزدهم ، خدمات رسانی مطلوب به روستاییان عزیز از اولویتهای مهم دولتمردان است.
در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل بنیاد مسکن وسایر مسولین با محوریت اجرای پروژه های مختلف در روستاهای سطح شهرستان برگزار شد ،علی محمدی فرماندار چرداول ضمن تقدیر ویژه از خدمات مختلف بنیاد مسکن در راستای توسعه زیرساختهای مختلف عمران روستایی گفت: خدمت به روستاییان پرتلاش همواره از اولویتهای مهم دولت مردمی ایران قوی بوده است و اجرای طرحهای مختلف هادی و آسفالت وبهسازی معابر از جمله این خدمات ارزنده محسوب میشود.
وی افزود: توجه به خدمات رسانی به روستاها در شهرستان چرداول که در شش ماهه نخست امسال با همکاری بنیاد مسکن شاهد آن هستیم تاثیری شگرف در ارتقای زیرساختها،رضایتمندی مردم و مهاجرت معکوس روستاییان را داشته است.
فرماندار چرداول تصریح کرد: با مشارکت همیشگی بنیاد مسکن عملیات عمرانی خصوصا آسفالت معابر در ۱۱ روستای شهرستان در حال اجراست .
وی همچنین اضافه کرد ؛ شهرستان چرداول تعداد۸۶ روستا دارد که در اکثریت این روستاها اقدامات مطلوبی در جهت رفاه و ابادانی آنها انجام شده و در آینده افزایش خواهد یافت.
محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان هم گفت: شهرستان چرداول از جمله مناطقی در استان محسوب میشود که از نظر بافت روستایی دومین شهرستان به حساب میاید و همین باعث شده تا خدمات بیشتری در راستای توسعه زیرساختهای مختلف ، طرح هادی و محرومیت زدایی انجام شود.
در این نشست از تلاشهای فرماندار شهرستان ،بخشدار مرکزی و‌دیگر مسولین در راستای خدمت رسانی مطلوب به روستاها با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است