نواختن زنگ

نواختن زنگ پدافند غیر عامل

نواختن زنگ پدافند غیر عامل

⭕ با حضور فرماندار چرداول زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان به صدا درآمد 

فرماندار چرداول:
✔️ چادر و حجاب دانش آموزان دختر مهمترین سلاح پدافند غیرعامل در جنگ فرهنگی با دشمن است

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، مهندس محمدی فرماندار چرداول روز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ در آغازین روز از هفته پدافند غیرعامل با حضور در دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س) زنگ پدافند را به صدا درآورد.

در این مراسم که با حضور شورای تامین، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان برگزار شد فرماندار چرداول در جمع دانش آموزان ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل یاد و خاطر ۳۶ هزار شهید دانش آموز را گرامی داشت و گفت: اگر دیروز دانش آموزانی چون شهید فهمیده ها و جرایه ها در صحنه نبرد با دشمن بعثی در خط مقدم بودند، دانش آموزان امروز نیز با عمل به تکالیف خود در صحنه علم و دانش آموزی و فتح قله های دانش اقتدار ایران اسلامی را پاس می دارند. 

فرماندار چرداول در ادامه به روی آوردن دشمنان به روش های مذبوحانه در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ نرم و فرهنگی به دنبال منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما هست اما به فضل الهی در این صحنه نیر ناکام خواهد ماند.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان امروزی در مقابله با دشمن کم از دانش آموزان دوران دفاع مقدس نیست، گفت: دانش آموزان امروز نیز در خط مقدم جنگ فرهنگی با دشمن هستند.

وی افزود: دانش آموز دختری که امروز با حفظ حجاب بر شعائر دینی احترام می گذارد زهرآگین ترین تیرها را بر قلب دشمن می کوبد.

محمدی در پایان ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد که در مدارس به مقوله مهم پدافند غیرعامل توجه بیش از پیش شود، اضافه کرد: فرهنگ سازی و عمومی سازی پدافند غیرعامل موجود بازدارندگی دشمن و افزایش توان اقتدار ملی می شود.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم فرماندار به اتفاق دیگر مسئولان شهرستان از نمایشگاه پدافند غیرعامل بازدید بعمل آوردند.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است