پیام

پیام تبریک هفته پدافند غیرعامل

پیام تبریک هفته پدافند غیرعامل

✍️ پیام تبریک فرماندار چرداول به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، متن پیام مهندس علی محمدی فرماندار چرداول به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع جزیی از هويت يک ملت زنده است. [مقام معظم رهبری(مدظله العالی)]

هفته پدافند غیرعامل فرصتی مغتنم برای پرداختن به یکی از مقوله ای حیاتی در دفاع و خنثی سازی اثرات اقدامات آفندی دشمن است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب­ پذیری، تداوم فعالیت­ های ضروری و افزایش اقتدار ملی می گردد.

امروز نقش و جایگاه پدافند غیرعامل تا بدانجا حائز اهمیت است که از آن بعنوان ضامن بقا و پایداری یک ملت در مقابل دشمنان قلمداد می شود. این موضوع حیاتی در کشور ما نیز به واسطه ایستادگی در مقابل جبهه استکبار از اهمیت دو چندان برخوردار است. 

در شرایط کنونی که دشمن از رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی مایوس شده، روی به شیوه‌های مذبوحانه دیگر چون جنگ روانی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، سایبری، بیوتروریسم و ... آورده است. از این رو فرهنگ سازی و عمومی سازی پدافند غیرعامل در بین آحاد مختلف مردم برای افزایش سطح آگاهی و آمادگی، ایستادگی و تاب آوری بیشتر در مقابل نقشه های شوم  دشمنان تعیین کننده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حوزه امنیت، هفته پدافند غیرعامل را به مجموعه عوامل و دست اندرکاران این حوزه تبریک می گویم. در پایان از خداوند قادر متعال موفقیت و سربلندی همه این عزیزان در اجرای سیاست‌های ابلاغی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل را خواستارم.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است