پیام

پیام فرماندار به مناسبت هفته ورزش

پیام فرماندار به مناسبت هفته ورزش

✍️ پیام فرماندار چرداول به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

🔹فرماندار چرداول به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای پرداختن به یک مقوله مهم و تأثیرگذار که ضامن سلامتی، نشاط و شادابی در جامعه بوده و همچنین تجلیل از ورزشکاران و افتخار افرینانی است که با حضور شایسته خود در میادین ورزشی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز درآورده‌اند.

امروز در کشور عزیز ایران اسلامی و استان قهرمان پرور ایلام و به تبع آن در شهرستان چرداول دیار نام آوران و فرهیختگان به دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی توجه ویژه ای شده است و در این راستا شاهد شکوفایی استعدادهای نابی در این خطه از میهن اسلامی بوده ایم که در صورت حمایت بیشتر می تواند حرف های زیادی برای گفتن در این عرصه مهم داشته باشد.

بی‌شک برای داشتن جامعه ای پویا و سالم نیازمند توجه ویژه به مقوله مهم تربیت بدنی و ورزش هستیم و هزینه کردن در این مسیر یک سرمایه گذاری مهم برای توسعه کشور در همه عرصه ها قلمداد می شود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، هفته تربیت بدنی و ورزش را به ورزشکاران، مربیان، عوامل و دست اندرکاران و بطور کلی جامعه ورزشی شهرستان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی و موفقیت بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است