پیام

پیام فرماندار چرداول در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه

پیام فرماندار چرداول در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه

علی محمدی فرماندار چرداول در پیامی اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول متن این پیام به شرح ذیل است؛

بنام خدا
اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت مظلومانه بیش از ۱۰۰۰ نفر شد، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

رژیم کودک‌کش و شیطان صفت صهیونیستی بیماردلانی بزدل هستند که تحقق آمال‌شان را با کینه‌توزی، آدمکشی و ظلم به ملت مظلوم فلسطین می‌جویند.
این کوردلان با حمایت استکبار و استبداد جهانی بیش از هفتاد سال است که با دستگاه ترور، رعب و وحشت در فلسطین و قدس شریف مرتکب بزرگترین جنایات بشری شده اند و هیچ ابایی از آن نداشته‌اند.

" غزه" امروز آوردگاه پیروزی لشکر حق بر یزیدیان زمان است. مردم مظلوم، شجاع و شهادت طلب فلسطین با دستانی خالی و تنها با تکیه بر عزم، مقاومت و شهادت طلبی در مقابل این رژیم ظالم ستمگر ایستادگی نموده و اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرور آفرین ملتِ در محاصره غزه نشان داد غده سرطانی اسرائیل به آسانی نابود شدنی است و منافع نابودیشان برای همه جهانیان است و از سوی دیگر به سران کشورهای اسلامی نشان داد اتحاد آنها، زوال زودرس اسرائیل را در پی خواهد داشت.

اینجانب در پایان به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم فلسطین را به محضر شریف صاحب العصر والزمان حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفطه الله تعالی) ،عموم مسلمانان و مردم همیشه در صحنه ی شهرستان چرداول  تسلیت عرض می نمایم.
علی محمدی فرماندار چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است