جلسه

جلسه ستاد هماهنگی مديريت پدافند غیر عامل و ستاد مدیریت بحران

جلسه ستاد هماهنگی مديريت پدافند غیر عامل و ستاد مدیریت بحران

⭕ دستورالعمل مقابله با مخاطرات فصل سرما محور اصلی کار مدیریت بحران در شهرستان چرداول ...

فرماندار چرداول در نشست مشترک شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و ستاد بحران شهرستان:
❑‌ پیشگامی مردم در پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرستان یک راهبرد تحول گرا است/در اموری که مردم پای کار بوده اند ما موفق بوده ایم/عملکرد ستاد بحران شهرستان در فصل گرما رضایت بخش بود

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول مهندس علی محمدی روز یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ در نشست مشترک شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که این روند ظفرمندانه در جبهه مقاومت تا ریشه کنی غده سرطانی تداوم یابد.

فرماندار چرداول در ادامه بر تبیین نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در میان عموم مردم تاکید کرد و گفت: در این راستا نقش آموزش و استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد، اعضای شوراها و دهیاران در مردمی کردن پدافند غیرعامل تعیین کننده و حائز اهمیت است.

محمدی در ادامه با اشاره به شروع فصل سرما و ابلاغ دستورالعمل مربوطه خواستار توجه و اهتمام جدی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به اجرایی شدن کامل مفاد آن شد و گفت: این دستورالعمل محور اصلی کار ستاد مدیریت بحران در شهرستان چرداول است.

وی در ادامه از پیشگامی مردم در امور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرستان بعنوان یک راهبرد تحول گرا و قابل تقدیر یاد کرد و گفت: همیشه در اموری که مردم پای کار بوده اند، موفق بوده ایم و بایست این رویکرد مثبت در باقی امور نیز تسریع یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه از عملکرد ستاد مدیریت بحران شهرستان در فصل گرما تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم در رویارویی با مخاطرات فصل سرما نیز شاهد عملکرد مطلوب دستگاه های عضو ستاد باشیم.

وی در ادامه مصوبات ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را لازم الاجرا دانست و گفت: کوتاهی و قصور در انجام وظایف در این دو حوزه مهم پذیرفتنی نیست و پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت و در برخورد با عوامل مربوطه بی تعارف عمل خواهیم کرد.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است