روز آتش نشانی

روز آتش نشانی

روز آتش نشانی

⭕ به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور اطفای حریق در شهرستان چرداول برگزار شد 

فرماندار چرداول:
✔️ کار آتش نشانی کار عشق است؛ آتش نشان پروانه وار بر گرد آتش می چرخد تا روشنی بخش زندگی باشد

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول امروز دوشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور اطفای حریق و امداد و نجات با حضور شهرداری ها، بخشداری ها، واحد‌های آتش نشانی، هلال احمر و فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن فریادی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی از مجموعه زحمات و تلاش های این قشر فداکار قدردانی کرد.

در ادامه مهندس علی محمدی فرماندار چرداول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی، از مجموعه زحمات و تلاش های آتش نشانان در شهرستان تقدیر کرد و گفت: کار آتش نشانی کار عشق است؛ آتش نشان پروانه وار بر گرد آتش می چرخد تا روشنی بخش زندگی باشد. 

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود جان دیگر انسان ها را در روزهای سخت و بحرانی نجات می دهند، اضافه کرد: خوشبختانه در ماموریت های محوله عملکرد واحدهای آتش نشانی خوب و مطلوب بوده و در مقابله با مخاطرات فصل گرما نقش آنان در اطفای حریق مزارع شهرستان بی بدیل و شایسته تقدیر است.

فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان چرداول در ادامه از زحمات تیم امداد و نجات و مجموعه هلال احمر شهرستان نیز به خاطر حضور به موقع در حوادث و امداد و نجات همنوعان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

بر اساس این گزارش در پایان این برنامه با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان از آتش نشان چهار بخش شهرستان همچنین مجموعه نیروهای هلال احمر تجلیل بعمل آمد. 

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است