جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

✔️جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه موقت شهرستان،اعضای شورای تامین، معاون سیاسی فرماندار ، بخشداران ، روسای دستگاه‌های اجرایی و سایر اعضای عضو شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗حجت الاسلام احمدی امام جمعه موقت شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت خدمت به مردم بهترین جهاد است وی سپاه پاسداران را از ارکان مهم کشور دانست و حرکت آمریکا در تحریم سردار شاکرمی را محکوم و افزود این یکی از سیاست های خبیثانه آمریکا است

📗محمدی فرماندار چرداول با تقدیر و تشکر از خادمین اربعین حسینی علیه السلام بیان نمود مراسم اربعین با همت، همراهی و همدلی مردم و مسئولان به صورت باشکوه برگزار گردید که خدمت دهی در این شهرستان زبانزد زوار بود.
📗 فرماندار گفت مردم محترم شهرستان همواره در مناسبت‌ها و در مواقع حساس پای کار بوده اند که نشان از ایمان و بزرگ‌زادگی آنان دارد وی افزود تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی )بر حضور مسئولان در بین مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان است که اجرای آن باعث می‌شود دشمن ناامید گردد وی در این راستا از روسای  ادارات خواست که در مناطق مختلف شهرستان میز خدمت جهت پاسخگویی و شفاف سازی برگزار نمایند.
 وی همچنین افزود نظم و انضباط اداری، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی،تسریع در عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن ،حمایت از طرح‌های اشتغالزا در دستور کار قرار گیرد.

📗 محمدی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت این هفته یادآور رشادت‌های مردان بزرگ و تاریخ ماندگار ایران سرافراز است که وارثان دفاع مقدس عزت و جهاد را با خانه نشینی عوض نمی‌کنند وی افزود باید نقش امام، اسلام و مردم در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین گردد و برای آنان روشن شود چرا کشورهای ظالم جنگ را بر ملت انقلابی ما تحمیل کردند و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات باشکوه هفته دفاع مقدس شد.
📗 مهندس محمدی فرماندار چرداول با محکوم کردن تحریم فرماندهان از جمله فرمانده سر افراز سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  سردار شاکرمی اظهار داشت سپاه پاسداران از ارکان و پایه های محکم حراست از انقلاب و ایران اسلامی و ملت شریف این مرز و بوم است و همواره از پشتوانه قوی مردمی برخوردار بوده و هست .
محمدی در ادامه افزود تحریم فرمانده عالیقدر سپاه اسلام  توسط امریکا نشان از هراس دولت امریکا که در اوج عجز و ناتوانی تحریم را به عنوان حربه ای ناکارآمد برای خادمان صدیق و انقلابی این مرز و بوم به کار برد و  این حرکت مسئولان آمریکا را نشان از سیاست های شکست خورده آنان در مقابل ملت ایران دانست.

📗 فرماندار در مورد انتخابات بر ۴ اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت تاکید نمود و افزود باید زمینه برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم گردد.

📗در پایان از زحمات آقای نیاصفر رئیس راهور شهرستان تشکر و آقای ابوذر نبی نیا از فرزندان این دیار به عنوان رئیس راهور شهرستان چرداول معارفه گردید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است