پیام

متن پیام تسلیت فرماندار به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش

متن پیام تسلیت فرماندار به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش

✍️ پیام تسلیت فرماندار چرداول به مناسبت فرا رسیدن اربعین‌حسینی (ع)

● فرماندار چرداول در پیامی فرا رسیدن اربعین‌ شهادت حضرت امام‌حسین علیه‌السلام را تسلیت گفت

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة

امروز مراسم سترگ اربعین حسینی به نماد بی بدیل وحدت و اتحاد میان مسلمین جهان مبدل شده است و هرساله شاهد خیل عظیم دلدادگان به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش هستیم. 

و این جاذبه امام حسین علیه السلام است که آزادگان در سرتاسر جهان را به سمت کعبه دلها می کشاند و عظیم ترین اجتماع تاریخ بشری را به تصویر می کشد.

امسال در برگزاری مراسم اربعین در شهرستان چرداول بعنوان دروازه عتبات عالیات با سه ورودی اصلی زوار به استان ایلام پایتخت خادمین سید الشهدا علیه السلام حماسه ای بی نظیر رقم خورد. جایی که شاهد خلق صحنه هایی زیبا از وحدت و همدلی مردم و مسئولان در خدمت رسانی شایسته به زوار آقا امام حسین علیه السلام بودیم.

و اکنون چه نیکو و شایسته است که با پیروی از آموزه‌های بلند حضرت امام‌حسین علیه‌السلام در مسیر نورانی عدالت و آزادگی، مقاومت و پایداری و امید به آینده، با فرهنگ سازی درست جوانان را با ابعاد عمیق و بالنده نهضت عاشورا و پاسداری از میراث معنوی آن امام همام آشنا و ترغیب نمائیم.

اینجانب در پایان اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت آقا‌اباعبدالله الحسین‌(ع) و یاران با وفایش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم ولایت‌مدار و محب اهل بیت علیهم السلام شهرستان چرداول بعنوان دروازه عتبات عالیات و تمامی خادمین اربعین حسینی در مسیر عشق و دلدادگی تسلیت می‌گویم. امیدواریم که همه ما از پیروان راستین به سیره ی حسینی (ع) باشیم و تا تحویل این انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم  ولی عصر (عج) پایبندی به مکتب امام حسین و اهل بیت (ع) سرلوحه زندگی مان باشد.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است