بازدید

بازدید از موکب های شهرستان

بازدید از موکب های شهرستان

⭕ در اینجا اربعین مردمی برگزار می شود ...

فرماندار چرداول در حاشیه بازدید از موکب های اربعین:
✔️ چرداول دروازه عتبات عالیات است/از ۵  مسیر اصلی استان سه وردی مهم در شهرستان چرداول قرار دارد/در چرداول مردم تمام قد پای کار اربعین هستند

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول مهندس علی محمدی روز یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از موکب های شهرستان وحدت و همدلی مردم و مسئولان در برگزاری مراسم اربعین را مثال زدنی خواند و گفت: مردم این دیار محب اهل بیت علیهم السلام هستند و در برگزاری مراسم اربعین تمام قد پای کار هستند و در این راستا اغلب موکب ها مردمی اداره می شوند.

وی در ادامه چرداول را دروازه عتبات عالیات قلمداد نمود و اظهار داشت: از ۵ مسیر اصلی اربعین استان سه وردی مهم قلاجه، حمیل و پل سیمره در شهرستان چرداول قرار دارد.

وی در ادامه از مسیر حمیل به ایلام بعنوان مهمترین و پرتردد ترین ورودی اربعین به استان یاد کرد و گفت: در این راستا مسیر سرابله به آسمان آباد برای تعدیل بار ترافیکی این مسیر مهم در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد اربعین چرداول در ادامه از برپایی ۱۰ موکب در شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیدات درنظر گرفته شده در این شهرستان فضا برای اسکان بیش از ۵ هزار زائر در طول شبانه روز آماده شده است.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است