جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

✔️جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و با حضور سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗 فرماندار با تبریک دهه کرامت و نزدیک شدن به سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امامت گفت رویکرد دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم و ارتباط با شهروندان است که رمز موفقیت دولت و مسئولان در مردمی بودن آنان است وی بیان نمود اساس روابط خارجی خدمت به شهروندان و حفظ عزت کشور است.
📗 محمدی از روسای ادارات خواست خدمت صادقانه را در دستور کار قرار دهند و در این خصوص بروکراسی های دست و پاگیر برچیده شود و درب اتاق مدیران بر روی مردم باز باشد تا شهروندان مطالبات خود را با مسئولان در میان بگذارند. وی همچنین از مدیران خواست نسبت به تحقق شعار سال به طور جدی اقدام نمایند و گفت مدیران باید در تراز جمهوری اسلامی عمل نمایند و احترام به مردم را سر لوحه کاری خود قرار دهند البته بهترین احترام به مردم انجام امور مربوطه می باشد.
📗 فرماندار همچنین افزود.

📗با توجه به نزدیک شدن به ایام سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام باید به صورت باشکوه برگزار گردد و دستگاه های فرهنگی نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.
📗در مورد برداشت محصولات کشاورزی گفت جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و سایر ادارات مربوطه باید سیلوهای خرید محصولات کشاورزی را آماده نمایند و مرکز خرید گندم در محله محمدقلی آسمان آباد را تجهیز نمایند و اقدامات لازم را در حوزه برداشت محصول انجام دهند.
 📗 از روسای ادارات خواست با توجه به پوشش گیاهی همکاری لازم را برای مقابله با خطرات احتمالی با ستاد مدیریت بحران داشته باشند و اعلام کرد در بحث مدیریت بحران مربوطه، تمامی ادارات باید با منابع طبیعی همکاری نماید و بهانه از کسی پذیرفته نیست و گفت هرگونه قصور برخورد قانونی را در پی دارد.
📗نهضت ملی مسکن از اولویت‌های دولت است و خواستار تشکیل جلسه با موضوع اقدامات انجام شده و پیگیری حل مشکلات در این حوزه شد.
در پایان محمدی فرماندار چرداول عمده مشکلات مربوطه را بیان نمود و از روسای ادارات خواست در حوزه کاری خود به طور جدی ورود نمایند تا خدماتی بهتر از گذشته به مردم، که لایق بهترین ها هستند ارائه دهند.
 📗در این جلسه اعضا ضمن گزارش حوزه کاری خود به بیان مسائل مربوطه پرداختند.

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول استان ایلامhttps://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است