هفته جوان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاونت امورجوانان استان و ادارات عضو در فرمانداری برگزار گردید.

کریمیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و همچنین تبریک روز درختکاری به برنامه های هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: انتظار هست در این هفته در راستای ترویج مهربانی با طبیعت همه دست به دست هم دهند. وی به اجرای برنامه های این هفته از جمله نهال کاری توسط دانش آموزان و کاشت نهال به یاد شهدا در شهرستان تأکید داشت.

فرماندار چرداول در ادامه اظهار داشت: دستگاههای عضو ستاد و دانشگاهها بررسی وضعیت جوانان در حوزه های مختلف را در دستور کار خود قرار دهند. وی در ادامه از ایجاد مرکز تخصصی مشاوره و ازدواج خانواده در شهرستان چرداول سخن گفت.

 

معاونت جوانان اداره کل استان به اهمیت ایام هفته جوان اشاره داشت و گفت: هفته جوان بهانه ایست که خدمتگذاران و برنامه ریزان در این راستا برنامه های خود را در این ایام پررنگ تر و باشکوه تر نمایش دهند. تردست هدف تجلیل از جوانان را ارئه الگوهای برتر در سطح جامعه دانست.

در پایان رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان خبر داد: از 5 اداره برتر شهرستان که بیشترین همکاری در راستای ساماندهی جوانان را داشته اند با تأئیدیه فرماندار شهرستان از آن ها تجلیل خواهد شد.

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

پورتال  http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/

تلگرام   https://t.me/farmandarichardavol

اینستا   farmandari.chardavol@

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است