من-ماسک-میزنم

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان چرداول با دهیاران سطح شهرستان

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان چرداول با دهیاران سطح شهرستان

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان چرداول با دهیاران سطح شهرستان

امروز هشتم اسفند ماه، نارنجی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چرداول با دهیاران این شهرستان به منظور بررسی و رفع چالش های موجود در حوزه مدیریت روستایی نشستی صمیمی برگزار کرد.

 دراین جلسه معاون سیاسی فرمانداری چرداول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دهیاران عنوان کرد ؛ برقراری ارتباط و تعامل دهیاران با مردم  و هماهنگی با بخشدار و شوراهای اسلامی روستا موجب توسعه در روستا ها می شود.

 نارنجی ضمن تشریح آسیب ها و کاستی های پیش رو در امور دهیاریها و همچنین قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی دهیاران و شوراهای اسلامی  روستا ها اظهار کردند : دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با همکاری و هماهنگی با بخشداری و نیز ارتباط و همراهی با ادارات و مشارکتهای مردمی جهت پیشبرد اهداف و طرح ها  می توانند نسبت به  توسعه روستا ها و اصلاح معابر همدیگر را یاری کنند.

 وی تلاش دهیاران برای حفظ محیط زیست را بسیار مهم دانسته و عنوان کرد: دهیاران ضمن جلوگیری از تخریب منابع طبیعی ، نهایت تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم  رودخانه ها همچنین سودجویان در صادرات غیره مجاز دام ها از مسیر روستاها و مراتع آنها را در اولیت کاری قرار دهید.
لازم به توضیح است در ابتدای این جلسه نماینده دهیاران گزارشی از روند کارهای اجرایی و مشکلات پیش رو در روستا ها را ارائه کردند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
پورتال  http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/
تلگرام   https://t.me/farmandarichardavol
اینستا   farmandari.chardavol@

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است