من-ماسک-میزنم

پیام تبریک فرماندار شهرستان چرداول به مناسبت قهرمانی تیم بانوان آسمان آباد در رقابت های هندبال استان

پیام تبریک فرماندار شهرستان چرداول به مناسبت قهرمانی تیم بانوان آسمان آباد در رقابت های هندبال استان

پیام تبریک فرماندار شهرستان چرداول به مناسبت قهرمانی تیم هندبال بانوان آسمان آباد در المپیاد استان

سعیدرضا کریمیان در پیامی قهرمانی تیم بانوان آسمان آباد در رقابت های هندبال استان را به خانواده ورزشی شهرستان و مردم شریف آسمان آباد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول متن پیام مهندس کریمیان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
تلاش ارزشمند و قهرمانی مقتدرانه تیم آسمان آباد در رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان استان دل همگان خصوصاً مردم ورزش دوست شهرستان چرداول را شاد کرد.

چرداول خاستگاه و پایگاه ورزش های مختلفی همچون فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال و... است و قهرمانی تیم آسمان آباد در رقابت‌های هندبال نونهالان استان در واقع پاداش زحمات شبانه روزی و بی وقفه فرزندان شهرستان در عرصه این ورزش آن هم در روزگار شیوع ویروس کرونا است که امکان بسیاری از تمرینات و رقابت ها از اهالی ورزش گرفته شده است.

اینجانب این موفقیت ارزشمند و قهرمانی مقتدرانه را به تیم هندبال آسمان آباد ، کادر فنی ، مدیریت این تیم و تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان تبریک عرض می نمایم و ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در کسب رتبه نخست استان ، امیدوارم توسعه ورزش قهرمانی زمینه ساز توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت جامعه شود و همچنین شاهد موفقیت ها و درخشش بیش از پیش فرزندان غیور شهرستانمان در عرصه های ملی و بین‌المللی باشیم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

پورتال   http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است