من-ماسک-میزنم

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ایل خزل

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ایل خزل

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ایل خزل

🔘امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰ جلسه ای به منظور هماهنگی برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل به ریاست کریمیان فرماندار شهرستان چرداول و با حضور رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان، مسئولین، ادارات و نهادهای شهرستان و اعضای کمیته برگزاری یادواره شهدای ایل خزل در فرمانداری شهرستان چرداول تشکیل شد.

🔘فرماندار چرداول عنوان کرد ؛ شهدای ایل خزل پیشقراولان هشت سال دفاع مقدس بودند و با شجاعت و غیرت اجازه ندادن دشمن ذره‌ای از خاک کشور را تصرف کند. 

🔘مهندس کریمیان گفت ؛ دست اندرکاران برگزاری این یادواره مردم شریف شهرستان هستند و این مراسم باشکوه نتیجه پیگیری و علاقه مردم شهرستان در جهت زنده کردن یاد و خاطره شهدای والامقام ایل خزل می‌باشد.

🔘 وی افزود ؛ این مراسم کاملا مردمی بوده و ما به عنوان خادم مردم آماده هرگونه همکاری با مردم هستیم، به همین دلیل کلیه ادارات دستگاهها شهرداری ها و نهادها موظفند در این راستا کمک کنند که مراسم یادواره ۴۰۰ شهید سرافراز ایل خزل پرشکوه و به بهترین نحو ممکن برگزار گردد.

🔘 رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان گفت؛ این یادواره در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس بوده و مردم قلباً در برگزاری این مراسمات پای کار هستند. وی افزود ؛ هنر و موسیقی برای جذب و ورود نسل آینده به این مراسمات قطعا موثر است زیرا نسل جوان باید شهدا را الگوی خود قرار دهد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
@farmandarichardavol

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است